Tekstovi o New age filozofiji i činjenice oko nastanka tog pokreta, preuzeti su ili interpretirani iz knjige "Proroci Novoga doba" fra. Josipa Blaževića u izdanju Teovizije








subota, 13. veljače 2010.

Ušli smo u Novo doba?


Temelj svakog svjetonazora je pitanje što je čovjek i koje mjesto i ulogu on zauzima unutar hijerarhije živih bića, svijeta i Boga.
Od svojih najranijih početaka, čovjek traga za sobom i traži svoje mjesto pod zvjezdama, no sada, u ovom novom dobu, i više nego ikada. Spoj svih kulturoloških kretanja i razvijanja, religioznih pogleda te istraživanje čovjekove duhovne dimenzije izrodilo je New Age koji, iako se oslanja na sve velike religije, svoje najznačajnije uporište ipak ima u istočnjačkim religijama i praksama (Hinduizam, Budizam, Yoga...).

Danas, čovjek umoran od oluja i bura koje su ga slamale, od ratova bolesti i katastrofa, počinje velike nade polagati u novi početak, drugu priliku, spasonosnu spoznaju sebe koja daje nadu i snagu za nastavak borbe...Pod tim svjetlom, New Age je velika Noina arka modernoga doba koja će nas odvesti na pučinu mora duhovnosti, spoznaje i apsolutne sreće...Sve to zvuči i djeluje uistinu krasno, čovjek je sam sebi i krvnik i sudac, ne postoji osobni Bog koji sudi i ne postoji dio čovjekovog postojanja na koji on sam ne može utjecati, no jesmo li zaista toliko ludi da mislimo kako smo sami sebi dovoljni i cilj? Stvarno smo sretni jer konačno možemo prigrliti svoju samoću i odjeljenje od Onoga koji nas ljubi i daje nam život?Zar nam Edenski vrt nije bio dovoljna škola?

I sama sam se našla na raskrižju puteva u bliskom susretu s čarobnom šarenom antropologijom novoga doba pokušavajući spojiti nespojivo i razumski vlastitim snagama upoznati sebe i otkriti smisao vlastitog poslanja, a sve u potrazi za srećom i ispunjenjem, no vrlo brzo srce se pobunilo i svakim novim razumskim saznanjem, postajalo sve glasnije i ustrajnije da me vrati na izvor s kojega sam i krenula.

Gladna znanja (kako tradicionalnih tako i onih alternativnih koja nudi New Age), filozofije i na koncu teologije, krenula sam na put «samoostvarenja» u nadi da ću sve s čime sam se susrela, stopiti u jednu konkretnu i logičnu cjelinu... Tek sada znam koliko ništa nisam znala tada i koliku sam sreću imala da sam naišla na prave informacije i ljude koji su vrlo brzo rasplinuli moje nerealne idealističke težnje rođene iz neznanja i neinformiranosti.

-------------------------------------------------------------------
Tekstovi o New age filozofiji i činjenice oko nastanka tog pokreta, preuzeti su ili interpretirani iz knjige "Proroci Novoga doba" fra. Josipa Blaževića u izdanju Teovizije

Nema komentara:

Objavi komentar